Erasmus + We are our Future

Erasmus+ project: We are our future! (English)

 About the project

 Schoolbook We are our future!

Projekt Erasmus+: Mi smo naša prihodnost! 

Predstavitev projekta Erasmus+: Mi smo naša prihodnost!

Pri interesni dejavnosti English Club Erasmus+, smo se lotili mednarodnega projekta s šestimi Evropskimi državami. Partnerske šole prihajamo iz Slovenije, Portugalske, Nizozemske, Grčije, Bolgarije in Poljske, nosilka projekta pa je šola iz Francije.

V skupini so učenci 7. in 8. razredov, projekt pa bo trajal dve leti. Sodelovanje skupine na šoli poteka medpredmetno in medgeneracijsko. Skupina sodeluje z drugimi interesnimi dejavnostmi in projekti, ki že redno tečejo na šoli.

Naslov projekta je “We are our future ! How to equip our students for adulthood and citizenship – a comparative study of autonomy, curricula and communication.” (Mi smo naša prihodnost! Kako opremiti naše učence na poti k odraslosti in državljanstvu – primerjalna študija avtonomije, kurikuluma in načinov komunikacije.

Projekt zajema tudi mednarodne enotedenske izmenjave učencev sodelujočih držav.

 PREDSTAVITEV PROJEKTA ERASMUS + WE ARE OUR FUTURE

 

Pričakovanja projekta Erasmus+: Mi smo naša prihodnost!

Preden smo se lotili projekta, smo prosili učence, učitelje in starše, da izpolnijo kratko anketo v zvezi s svojimi pričakovanji, ki jih imajo v zvezi s projektom. Oglejte si rezultate ankete.

 PREDSTAVITEV PRIČAKOVANJ PROJEKTA MAREC 2017

 

Logotip projekta Erasmus+: Mi smo naša prihodnost!

Lotili smo se oblikovanja logotipa projekta. Vsaka država je najprej oblikovala svoj predlog. Pri nas smo združili nekaj idej devetošolcev, ki sta jih uresničila Lara Kocbek in Dennis Dean Rutar (oba 9. b). Pod mentorstvom Violete Škrabl in Nataše Luković sta oblikovala logotip, ki predstavlja s črko E+ ime projekta, z zastavami pa vse partnerske države. Vsebuje besedo USPEH v vseh sedmih jezikih, ki nakazuje raznolikost in podobnost naših jezikov in s tem tudi kultur. Na vrh črke E se vzpenja sedem mladih ljudi, ki si med seboj pomagajo. Na vrhu sta dva mlada človeka, ki sta dosegla svoj želeni poklic. To je tudi eden izmed ciljev projekta. Z njim želimo spodbuditi mednarodno sodelovanje otrok in medsebojno pomoč pri iskanju pravega poklica za vsakega posameznika.

Naš logotip je v Franciji zmagal. Istočasno pa so v Grčiji tudi izbrali zmagovalen logotip. Naš se je tako na video konferenci z Grčijo pomeril s Portugalskim logotipom, ki je zmagal z enim glasom prednosti. Predstavljamo vam oba logotipa.

Logotip projekta (Portugalska)

Predlog logotipa (Slovenia)

 

Študija učnih navad učencev naše šole

V prvem delu projekta smo se ukvarjali z učnimi navadami učencev in iskali poti, kako le-te izboljšati in s tem prispevati k samostojnosti, odgovornosti in samozavesti učencev. Najprej smo primerjali učne navade učencev iz vseh partnerskih držav.

Pri interesni dejavnosti English Club Erasmus+, so učenci sestavili seznam vprašanj v zvezi z učnimi navadami učencev. Ta vprašanja smo poslali grški partnerski šoli Trito Gymnasio Tripolis, kjer so na podlagi vprašanj, ki smo jih posredovale vse partnerske šole, sestavili vprašalnik učnih navad. Ta vprašalnik so izpolnili učenci posamezne šole in pripravili predstavitve. Naši učenci so pripravili album s plakati, ki so ga predstavili na prvi mobilnosti v Franciji.

 PREDSTAVITEV UČNIH NAVAD UČENCEV

 ERASMUS PREDSTAVITEV UČNIH NAVAD UČENCEV

 

Prva mobilnost v Montpezat-sous-Bauzon, Francija (13. 2. 2017 – 19. 2. 2017)

Predstavljamo vam film o poteku mobilnosti, ki je potekala v francoski regiji Ardèche, v vasici Montpezat-sous-Bauzon. V kraju živi 900 prebivalcev, znani so po predelavi kostanjev, gobarjenju in kozah, ki jih je okrog 3000. Tam smo sodelovali s šolami iz Nizozemske (Zoetermeer) in Bolgarije (Vratsa). Vzporedno je potekala mobilnost v Grčiji (Tripolis), kjer so sodelovale šole iz Poljske (Czeladź) in Portugalske (Barcelos).

Na mobilnosti so učenci predstavili svoje šole, regije in primerjali svoje učne navade. Na koncu so oblikovali predloge, kako bi lahko svoje učne navade izboljšali. Z delom pa bomo nadaljevali v naslednjih mesecih.

 

Predstavitev OŠ Ludvika Pliberška Maribor

Učenci so se v Franciji predstavili s filmom o naši šoli, ki so ga posneli pri interesni dejavnosti English Club Erasmus+. Snemala je Ana Ambrož (8. a), nastopajo Gašper Vogrin, Aleks Milojević, Maruša Špec (vsi 7. a), Gaja Tisaj, Alja Sedonja, Ajda Kopčič, Eva Bezlaj (vse 7. b), Živa Čančer (7. c) in Ludviki. Film sta s pomočjo mentorice, Nataše Luković,  oblikovala Jan Namestnik in Ali Soufi (oba 8. a). Film je v angleščini.

 

Predstavitev Maribora

Učenci so v Franciji predstavili svoje domače mesto, Maribor. V ta namen so pokazali film o čevljarčku, ki so ga v sklopu interesne dejavnosti Turizmu pomaga lastna glava, pod mentorstvom Ribane Višnar in Violete Škrabl, pripravile Nina K. Lukaček, Ela Šmirmaul (obe 8. a) in Taja Štros (9.b).

 

Predstavitev Slovenije

V Franciji smo na kratko predstavili tudi svojo državo, Slovenijo. Poleg tega smo želeli k sodelovanju povabiti čim več učencev naše šole. Tako smo prišli na zanimivo idejo in oblikovali leseno sestavljanko v obliki Slovenije, pri čemer nam je pomagala Jordana Koren. Vsak kos predstavlja neko značilnost naše države (znane osebe, legende, tradicijo …). Posebnost sestavljanke je, da značilnosti države ponazarjajo risbice, ki jih je ustvarilo 55 učencev naše šole (od 1. do 9. razreda). Sestavljanka Slovenija bo lahko še dolgo služila kot didaktični pripomoček pri pouku.

 

Primerjava šolskih sistemov

Učitelji partnerskih šol smo se lotili primerjave šolskih sistemov naših držav. Učitelji posameznih držav so oblikovali seznam vprašanj, na podlagi katerega smo učitelji našega Erasmus+ tima oblikovali dva vprašalnika. Prvi je spraševal o šolskih sistemih, drugi pa o učiteljevem delu.

Predstavljamo vam predstavitev šolskih sistemov, ki smo jo na podlagi rezultatov iz vseh sedmih držav, oblikovali na naši šoli.

 PREDSTAVITEV ŠOLSKIH SISTEMOV

 

Analiza učiteljevega dela

Učitelji partnerskih šol smo se lotili primerjave učiteljevega dela, saj bi radi pridobili nova znanja, širili obzorja, izmenjali dobre prakse in sledili novim trendom in pedagoškim praksam. Učitelji vseh partnerskih šol so izpolnili vprašalnik o učiteljevem delu in pripravili predstavitve rezultatov. Te bodo služile za osnovo pri našem nadaljnjem sodelovanju.

 PREDSTAVITEV ANALIZE VPRAŠALNIKA O UČITELJEVEM DELU

 

Dejavnosti pred odhodom na drugo mobilnost na Portugalskem

Tema druge mobilnosti je bila uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) in družbenih omrežij v šoli in doma. Naša Erasmus+ skupina si je pred odhodom na mobilnost izbrala temo Realna komunikacija proti virtualni realnosti (Real Communication verses Virtual reality). Učenci so pred odhodom na mobilnost dva tedna vodili IKT dnevnike in ugotavljali pogostost, namembnost in koristnost uporabe IKT tehnologije in družbenih omrežij ter njen vpliv na medosebno komunikacijo. Izvedli smo dve delavnici po metodi 6 klobukov, kjer so učenci v skupinah, iz različnih zornih kotov, analizirali svoje dnevnike. Zaključke in ugotovitve so združili na velikem skupnem plakatu v obliki harmonike. Formulirali so tudi koristne navade, ki lahko pripomorejo k učinkoviti uporabi IKT tehnologije in družbenih omrežij ter izboljšanju medosebne komunikacije. Delavnici sta potekali v angleškem jeziku.

Po ideji ge. Tadeje Krajnc smo ustvarili tudi Be Friendly kartice, katerih namen je deliti prijaznost in pomoč drugim. Kadar storiš nekaj dobrega za sočloveka, mu podariš kartico in ta nato stori nekaj dobrega za drugo osebo in ji ponovno podari kartico.

Pripravili smo tudi kratko dramatizacijo, v kateri smo želeli prikazati, kako IKT tehnologija in predvsem mobilni telefoni zavirajo medosebno komunikacijo in medčloveške odnose. Našo predstavitev smo tokrat pripravili brez filmov, saj smo želeli, da učenci pridobijo čim več veščin javnega nastopanja in govora v živo v tujem jeziku.

Druga mobilnost v mestu Barcelos, Portugalska (8. – 14. 5. 2017)

na severnem delu Portugalske, v mestecu Barcelos, od koder izvira legenda o petelinu, ki je nacionalni simbol Portugalske. Tam smo sodelovali z vsemi šestimi šolami, ki so vključene v naš projekt.

Oglejte si, kako je potekala druga mobilnost, kjer smo s šestimi učenci skupine Erasmus+ preživeli zanimiv in pester teden v obmorskem mestecu Barcelos, na severu Portugalske. Tema mobilnosti so bile prednosti in slabosti uporabe IKT ter družbenih omrežij. Naši učenci so odlično zastopali našo državo in našo šolo ter ponovno pokazali, da znajo odlično sodelovati, dosegati zastavljene cilje ter pripraviti atraktivno predstavitev. Poželi so velik aplavz in pohvale s strani vseh prisotnih držav. Še posebej so pohvalili angleščino naših učencev, saj so kljub temu, da so bili mlajši od ostalih, izstopali pri komunikaciji v tujem jeziku. Prav tako je bilo vsem všeč, da so učenci izmenjali kontakte in razdelili kartice Be Friendly, saj je bilo naše vodilo, izboljšati medosebne odnose in komunikacijo. Poleg tega smo si ogledali njihovo šolo, prisostvovali smo pri pouku in proslavi ob 30 letnici sodelovanja v projektih Erasmus, obiskali mestece Braga, Porto in Guimaraes, kjer smo spoznavali kulturne znamenitosti in zgodovino Portugalske. Ogledali pa smo si tudi izlitje reke Douro v Atlantski ocean, kjer so otroci neizmerno uživali. Kljub temu, da smo v Barcelos ‘prinesli’ obilne padavine, pa se je v tistih dneh odvilo kar veliko posebnih dogodkov. Državo je obiskal papež, njihovo nogometno moštvo je zmagalo na pomembni tekmi ter osvojili so Evrovizijo. Teden je bil res poln dogodkov, naši učenci pa so pridobili ogromno novih izkušenj, ki jim bodo zagotovo ostale v lepem spominu.

 

Tretja mobilnost v mestu Maribor, Slovenija (1. – 8. 10. 2017)

V času od 1. do 8. oktobra 2017, smo v okviru projekta Erasmus+ gostili 8 učiteljic in 16 učencev iz Grčije, Francije in Portugalske. Teden je bil res pester in bo vsem sodelujočim ostal v lepem spominu. Namen našega druženja je bil predvsem predstaviti potek poklicne orientacije po različnih evropskih šolah, vendar smo si poleg tega vsi skupaj nabrali še kup novih izkušenj in stkali veliko novih prijateljstev. Gostom smo pokazali našo šolo in jih povabili k pouku, da so si lahko ogledali potek našega dela. Pripravili smo jim tudi različne delavnice. Šole smo predstavile različne poklice ter prikazale, kako poteka poklicna orientacija pri nas. Takšnih programov namreč nimajo povsod.  Igrali smo igro Karierno načrtovanje in se poglobili v svoje spretnosti, posebna znanja, veščine, razmišljali pa smo tudi o svojih osebnostnih značilnostih. Izvedli smo tudi delavnico Kako sem jaz pameten? (osem inteligenc), kjer smo spoznavali svoje interese in močna področja. Nato smo na delavnici Moj idealen poklic spoznali, kateri poklici bi lahko bili primerni za nas. V stik smo stopili tudi z učenci in učitelji v Bolgariji, ki je vzporedno gostila še preostale države, ki sodelujejo v projektu (Poljska, Nizozemska). Skupaj smo zapeli Evropsko himno Oda radosti. V naslednjih dneh smo se lotili tudi razmišljanja o spretnostih in lastnostih, ki jih bodo mladi potrebovali v prihodnosti. To je tudi tema našega projekta – Mi smo naša prihodnost! Učitelji smo se lotili tudi diskusije o težavah brezposelnosti in iskanja zaposlitve v tujini, s katerimi se srečujemo pri nas, v Grčiji in na Portugalskem. Načrtovali smo tudi že dejavnosti, ki sledijo v naslednjih mesecih. Ludviki nismo pozabili tudi drugih pomembnih področij, kot so zdrava prehrana in zdrav duh v zdravem telesu. S tednom slovenske tradicionalne hrane, smo gostom omogočili, da so poskusili tradicionalne jedi in jih prepričali, da na naši šoli jemo zdravo. Nad našimi malicami, jabolki na hodnikih in zdravimi kosili so bili gostje navdušeni, saj v tujini takšnega načina prehranjevanja ne poznajo. Všeč jim je bilo tudi dejstvo, da v šoli otroci nosijo copate. S športnim popoldnevom, kjer so otroci igrali razne športne igre, smo poskrbeli tudi za gibanje in druženje. Gostje so bili navdušeni nad pohodom do trikotne jase na Pohorju, vrhunec popoldneva pa je bil spust v dolino s Pohorjetom. Ponosno smo jim pokazali tudi naše prelepo mesto, kjer smo se podali na lov na zaklad po poteh srednjeveškega Maribora. Bilo je res zabavno in poučno. V petek smo organizirali Erasmusov dan. V razrede smo povabili učiteljice in učence iz tujine, ki so predstavili svoje šole, način dela, državo in potek projekta pri njih. Pripravili smo tudi posebno prireditev s kulturnim programom, kjer smo vsi skupaj zažareli v naši šolski, oranžni barvi in predstavili vsem učencem šole, kaj vse smo že počeli v zvezi s projektom. Koordinatorka projekta, učiteljica iz Francije Melissa Valentin, je odprla razstavo z naslovom Erasmus+ We are our future! v našem razstavnem kotičku Ludvik. Vrhunec tedna je bil šolski ples, kjer so se učenci zelo zabavali in tudi naplesali. V soboto smo poskrbeli, da so gostje spoznali tudi slovensko družinsko življenje. Dan so preživeli pri družinah gostiteljicah, učiteljice pa smo popeljali na izlet po najstarejšem slovenskem mestu Ptuj.

Fotografije: Ali Soufi, 9. a, Ana Ambrož, 9. a, Zala Marolt, 9. c, Ela Šmirmaul, 9. a, Ninet Klapš, 9. c

Video: Ali Soufi, 9. a, Danijel Korpar, Sara Jane Petrič

Erasmus+ kotiček na šoli je namenjen učencem naše šole, njihovim staršem in zunanjim gostom. V njem smo prikazali celoten potek projekta z vsemi pridobljenimi izdelki, rezultati in tudi veliko fotografijami. Z razstavo želimo predvsem zbuditi pozornost in pokazati, da je sodelovanje vseh na šoli, kakor tudi sodelovanje lokalne skupnosti pri projektu odločilnega pomena, če želimo, da bodo naši učenci v prihodnosti bolje pripravljeni na izzive, ki jih čakajo. Radi bi svoje delo pokazali tudi širši javnosti in s tem privabili k sodelovanju lokalne delodajalce, lokalno skupnost ali srednje šole, ki bi lahko pripomogli k boljšemu sodelovanju med bodočimi dijaki oz. študenti in potrebami trga dela.

Naša skupina Ludvikov Erasmus+ se je v času poteka projekta odlično izkazala, učenci so bili samostojni, odgovorni in so skupaj s starši odlično poskrbeli za naše goste in izvedbo dejavnosti. Zahvala za prečudovit teden gre seveda tudi vsem staršem, ki so odlično sodelovali s šolo, tako pri pripravi na mobilnost kot tudi med samo mobilnostjo, vodstvu šole in vsem strokovnim sodelavcem, ki so s svojim delom in sodelovanjem poskrbeli, da je vse teklo kot načrtovano.

Potek mobilnosti s fotografijami si lahko ogledate na javni Facebook skupini: Erasmus+ We are our future!

Četrta mobilnost v mestu Zoetermeer, Nizozemska (12. – 18. 2. 2018)

Od 12. do 18. februarja je na Nizozemskem potekala izmenjava v okviru projekta Erasmus+. Sodelovali smo učenci devetih razredov; Ana Ambrož, Ninet Klapš, Ali Soufi, Samo Baltić, Vita Podrekar in Nina K. Lukaček, spremljali pa sta nas učiteljici gospa Brigita Godec Kopčič in gospa Tadeja Kranjc.

V ponedeljek smo se ob tretji uri zjutraj zbrali na šolskem dvorišču. Poslovili smo se od staršev in se odpravili proti letališču v Zagrebu. Na letalo smo se vkrcali ob 8.30 in v Amsterdam prispeli okoli 11. ure. Po uri vožnje z avtobusom smo prispeli v Zoetermeer, kjer smo se prvič spoznali z učenci iz Portugalske in Bolgarije ter s svojimi gostitelji.

V torek smo se zjutraj zbrali v šoli Stichting Unicoz Onderwijsgroep School in Zoetermeer, kjer smo imeli predstavitve, ki smo jih pripravili v posameznih državah. Najprej smo predstavili naša regionalna športa, nogomet in alpsko smučanje. Predstavili smo tudi potek pouka pri predmetu šport. Sledila je predstavitev tradicionalnih nacionalnih jedi. Predstavili smo tünko, domači rženi kruh z zaseko in kislo zelje. Seveda nismo pozabili na potico in pohorsko omleto. Po malici smo odšli v veliko telovadnico, kjer smo predstavili igro Med dvema ognjema in spoznali tradicionalni nizozemski šport.

V sredo smo že zelo zgodaj z avtobusom odšli v Amsterdam, kjer smo si najprej ogledali muzej Vincenta Vann Gogha. Sledil je prosti čas po mestu, ki so nam ga razkazali učenci iz Nizozemske. Po kosilu smo se odpravili v moderni muzej, kjer smo skozi 4D filme spoznavali pokrajino in zgodovino nastanka Nizozemske. Nato smo se odpeljali nazaj v Zoetermeer in se v šoli ponovno zbrali ob 8 uri zvečer, kjer smo imeli »Valentine’s party«.

V četrtek smo se še sami preizkusili v Van Goghovi tehniki slikanja, po malici smo se s kolesi odpeljali do XL jumping  arene s trampolini. Potem smo imeli prosti čas s svojimi gostitelji.

V petek smo se odpeljali v Madurodam, kjer smo si ogledali  Nizozemske stavbe v malem. Po prihodu nazaj v mestu smo imeli tri ure prostega časa do predstavitve tradicionalnih slovenskih plesov. Predstavili smo slovenski folklorni ples in zapeli tudi nekaj slovenskih ljudskih pesmi. Sledila je pokušina tradicionalne hrane iz posamezne države.

V soboto smo dan preživeli z gostitelji in spoznavali mesto ter njihovo kulturo.

V nedeljo smo se ob 6. uri zjutraj zbrali na avtobusni postaji, se poslovili in odpeljali proti domu. V Zagreb smo pristali okoli 1. ure popoldan, zaradi zastojev pa smo v Maribor prispeli ob 4. uri.

Izkušnje so bile zelo lepe saj smo na Nizozemskem vsi zelo uživali in spoznali nove prijatelje iz drugih držav. Izkušnjo bi zagotovi priporočali mlajšim učencem, ki jih zanimajo druge kulture in  radi govorijo v tujem jeziku.

Vita Podrekar (9. b) in Nina K. Lukaček (9. a)

ERASMUS REGIONAL CUISINE

Drugi mednarodni sestanek koordinatorjev v mestu Tripolis, Grčija (7. – 10. 5.  2018)

V času od 7. do 10. maja smo se koordinatorji in učitelji projekta Mi smo naša prihodnost! zbrali v mestecu Tripolis na Peloponezu. Sestanka sva se udeležili gospa ravnateljica Lidija Todorović in koordinatorka projekta Nataša Luković. Ogledali smo si šolo Trito Gymnasio Tripolis, kjer so nas zelo lepo sprejeli in nam pripravili krasen program, poln plesa in glasbe. Učitelji smo imeli možnost, da izvedemo učno uro in gospa Todorović je učencem predstavila Maribor in Slovenijo. Lotili smo se tudi analize in evalvacije dela v zadnjih dveh letih ter pričeli s pisanjem končnega poročila. Ogledali smo si tudi Korintski kanal, zgodovinsko mesto Mikene, obiskali smo Epidaver, najbolje ohranjeno grško antično gledališče ter romantično mestece ob morju, Nafplio.

Nataša Luković, koordinatorka projekta

Zaključek projekta Erasmus+ (avgust 2018)

ZAUPATI VASE POMENI ZAUPATI V BOLJŠO PRIHODNOST

Za prijavo na projekt Erasmus+ smo se na šoli odločili predvsem zaradi želje po profesionalnem razvoju pedagoškega osebja, omogočanju širjenja obzorij učencem ter mednarodni izmenjavi dobrih praks. V času hitrega razvoja tehnologij in stresnem tempu življenja se zavedamo, da  ustaljeni načini poučevanja niso zmeraj dovolj za uspešnost mladih v prihodnosti.

Vizija našega projekta We are our future!, je bila oblikovati kompetentne, prilagodljive, odgovorne, samozavestne, zadovoljne in uspešne ter zdrave posameznike, ki se bodo znali soočati z izzivi v prihodnosti. Za dosego tako visoko zastavljenega cilja pa so predvsem potrebni kompetentni in kvalitetni pedagoški delavci in za uvajanje sprememb odprto pedagoško vodstvo. S sodelovanjem v mednarodnem projektu smo uvideli, da je za nove izzive potreben predvsem pogum, trdo delo, pripravljenost kdaj stopiti tudi izven ustaljenih okvirjev, predvsem pa je ključnega pomena sodelovanje med vsemi udeleženci v izobraževalnem procesu (pedagoški delavci – učenci – starši). Ugotavljamo, da se pedagoški delavci, ki so bili direktno vpleteni v projekt dosti bolj zavedajo svojih vrlin, močnih področij in spretnosti ter se bolj samozavestno vključujejo v nove dejavnosti, ki terjajo nove načine dela. Prav tako se zavedajo, da so pri delu potrebne učne metode in oblike, ki spodbujajo odgovornost in samostojnost učencev, pri čemer ne gre zanemariti dejstva, da se bo potrebno dodatno spoprijeti z novimi informacijsko-komunikacijskimi tehnologijami. Pedagoški delavci na naši šoli smo ob primerjanju različnih šolskih sistemov, pouka, učnih navad, preživljanju prostega časa, načinih prehranjevanja ipd., ugotovili, da na naši šoli delamo dobro in da smo lahko ponosni nase.

Tudi učenci so pokazali veliko mero samostojnosti, odgovornosti in zanesljivosti, predvsem pa timskega duha. Učenci so zelo kreativni in inovativni, če jim le damo priložnost. Pomembno se mi zdi, da so podali povratno informacijo, da so v času projekta bolje spoznali samega sebe, področje, ki ga v šolstvu velikokrat zanemarjamo, a mu imamo namen posvetiti več pozornosti v prihodnosti.

Nataša Luković, koordinatorka projekta

Kako naprej?

V letošnjem letu naša šola praznuje 145 let obstoja, na kar smo zelo ponosni. Tradicija je, da na naši šoli sodelujemo mlajši in starejši Ludviki, bodoči in bivši učenci, starši, pedagoško in tehnično osebje, zunanje organizacije – z drugimi besedami, ljudje različnih generacij. V zadnjih dveh letih pa se je naše sodelovanje razširilo še izven meja naše države. Zato smo se odločili, da ustvarimo šolski zbornik v angleškem jeziku, ki je sad sodelovanja med učitelji, starši in učenci. Prav učenci so prispevali največji delež, s čimer so pokazali, da so samostojni, zanesljivi in sposobni velikih dosežkov. Zbornik smo poimenovali MI SMO NAŠA PRIHODNOST! in bo služil kot promocijski material naše šole v prihodnjih mednarodnih projektih. V njem lahko preberete o znamenitostih naše države Slovenije, o zgodovini Maribora, o poteku in izkušnjah projekta Erasmus+ ter seveda o vseh dejavnostih, ki potekajo na naši šoli.

Hvala vsem učencem, staršem, sodelavcem, zunanjim institucijam in seveda vodstvu šole za pomoč in spodbudo ter podporo pri izvedbi projekta Mi smo naša prihodnost!

Se vidimo v prihodnosti!

Nataša Luković, koordinatorka projekta

Koordinatorica projekta: Nataša Luković

Tehnična pomoč: Danijel Korpar 

 

 

Scroll to Top
Skip to content