Šola v naravi – 5. razred

Učitelji iz šole v naravi sporočajo, da bodo odšli proti domu ob 12.30. Če v prometu ne bo zastojev, načrtujejo prihod na šolsko dvorišče ob 17.00. Prosimo, da zaradi prihoda avtobusov sprostite šolsko parkirišče.
pomočnica ravnateljice ​Vera Kožuh

Četrtek:

Po vstajanju smo se odpravili na jutranjo telovadbo. Ko smo pozajtrkovali, smo šli reševat naravoslovne mapice. Ko smo se kasneje odpravili na plažo, smo se vozili s pedolini. Po kosilu smo reševali mapice in imeli prosti čas. Nato smo šli znova na plažo. Po večerji smo imeli zaključni kviz.

Mirjam Jurša, 5. a

Sreda:

Zjutraj smo se zbudili okoli 7h, se oblekli in šli na zajtrk, po katerem smo z ladijo odpluli do mesta Rovinj. V Rovinju smo imeli 1h in pol časa za nakup spominčkov. Po 1h smo se zbrali pred ogromnim kipom. Od tam smo šli nazaj na ladjo Manom, saj izleta še ni bilo konec. Čakalo nas je še kopanje na peščeni plaži v mestecu Vrsar. Tam je bila plaža zelo lepa. Napočil je čas odhoda nazaj v Poreč. In tako smo počasi pluli nazaj do Poreča na ladji Manom …

Tija Rutar, 5. a

Torek:

Danes smo se zbudili, šli teči ter se razgibavali. Po zajtrku smo šli na plažo in se nekateri peljali s pedolini. Po plaži smo odšli v dom, se preoblekli ter z zvezki odšli ven. Risali smo na steklo. Nato smo se odpravili v sobe, spakirali in odhiteli na plažo. Po plaži smo pospravljali sobe in se šli igrat z žogo. Danes zvečer bomo še šli ogledat akvarij.

Sara Bedrač, 5. b

Ponedeljek:

Vreme je super, voda odlična mi pa uživamo.