Šola v naravi – 7. razred

Šola v naravi – 5. dan

Šola v naravi – 4. dan

Kot vsak dan, smo se tudi danes zbudili ob sedmih, se urno oblekli ter odšli na zajtrk. Po zajtrku imamo malo časa, da se uredimo, kajti avtobus nas kmalu čaka pred hotelom. Veselo smo smučali in se ob tem zabavali. Ob 12. uri smo zelo lačni odšli na kosilo. Po kosilu pa ponovno na smučanje. Danes je bilo prav vroče in sneg popoldan ni več najboljši za smučanje. Nekateri so prav zato utrujeni prismučali v dolino. V hotelu smo imeli prosti čas, malo smo se družili, nekateri pa počivali. Današnja večerja je bila odlična. Po večerji smo odšli v sobe, spakirali svoje stvari in se pripravili za disko večer. V disku so se nekateri zelo zabavali, nekateri pa skoraj zaspali. Danes bomo utrujeni zaspali.

Zala Zupan Žitnik 7. b
Fotografije – 3. in 4. dan

Šola v naravi – 2. dan

Že na vse zgodaj smo se odpravili na zajtrk, nato pa smo odšli na smučišče. Zjutraj so bile proge zelo lepe in bili smo eni izmed tistih, ki so naredili prve zavoje. Smučali smo do treh, vmes pa smo imeli krajši postanek za kosilo. Ko smo prišli v hotel, smo imeli popoldanske aktivnosti. Nato smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je odšla v muzej pustnih mask. V muzeju smo si pogledali celotno družino Laufarjev, ki šteje kar 26 članov. Druga skupina pa je uživala v bazenu, kjer smo si privoščili uro in pol užitka. Jutri pa se bosta skupini zamenjali.

Snežni pozdravi iz Cerkna,

Viva in Maša iz 7. C

Šola v naravi – 1. dan

Ko smo prispeli, je bilo lepo vreme. Sijalo je sonce in nebo je bilo brez oblačka. Preoblekli smo se in odšli na smučišče. Čeprav smo smučali le nekaj ur,  smo bili nad smučiščem zelo navdušeni, saj so proge zelo lepo urejene. Po znanju smučanja smo se razdelili tudi v skupine. Začetniki so se danes učili stati na smučeh, jutri pa bodo že naredili prve zavoje. Tudi oni so bili zelo navdušeni, čeprav jih je prvi smučarski dan kar utrudil. Po smučanju smo dobili ključe sob in se pripravili na večerjo. Po večerji smo naredili krajši sprehod po Cerknem. Nato so nekateri odšli igrat badminton in ping pong, večina pa nas je ostala v hotelu, ker smo utrujeni in bomo pred spanjem igrali družabne igre, se pogovarjali ter zabavali.